biuro@najtaniejuagenta.pl (22) 270 00 00

Trasti.pl

[Głosów: 1 Średnia: 5]

Trasti funkcjonuje w Polsce od niedawna, bo od 2021 roku. To InsurTech słoweńskiego towarzystwa Triglav. Trasti specjalizuje się w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Sprawdzimy, co można tam kupić oraz jak wygląda obsługa posprzedażowa.

OC w Trasti – co warto wiedzieć?

  1. Trasti działa w Polsce od 2021 roku.
  2. W Trasti można znaleźć ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych.
  3. AC w Trasti ma 3 warianty: kosztorys, warsztat partnerski i serwis.
  4. Limit holowania (od 200 do 1500 km) i liczbę dni pojazdu zastępczego (od 3 do 21 dni) w ramach assistance kierowca wybiera według swoich potrzeb.

Nowe firmy ubezpieczeniowe nie mają łatwo na rynku. Jednak Trasti zdobyło już wiele klientów. Warto poznać historię Trasti oraz Ogólne Warunki Ubezpieczenia. Pokażemy, jaką ofertę prezentuje oraz na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie polisy.

Czym jest Trasti?

Trasti działa w Polsce od marca 2021 roku. Powstało we współpracy z jednym z największych towarzystw w Europie Południowej Zavarovalnica Triglav. Trasti jest marką handlową spółki HPI GMA. Hasłem Trasit jest Simply fair. Założycielom zależało na prostocie, a także dopasowaniu do potrzeb klientów.

Jaką ofertę ma Trasti?

Trasti oferuje ubezpieczenia komunikacyjne. Oprócz obowiązkowego OC, znajdziemy tam szereg produktów dobrowolnych tj. AC, assistance czy NNW. W Trasti dostępna jest także Zielona Karta do OC.

Jak zgłosić szkodę w Trasti?

Trasti oferuje 4 sposoby na zgłoszenie szkody:

  • infolinia – numer +48 22 250 93 79, czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 17.00,
  • formularz online – wystarczy przejść dostępny na stronie internetowej formularz,
  • mejl – można pobrać druk zgłoszenia szkody ze strony internetowej i wysłać skan lub zdjęcie mejlem na adres szkody@trasti.pl,
  • poczta tradycyjna – pobrany i wypełniony druk zgłoszenia można wysłać za pośrednictwem poczty na adres: Trasti, Skr. Envelo 206, 00-935 Warszawa.

Jak wypowiedzieć OC w Trasti?

Zgodnie z ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych można wypowiedzieć polisę przed końcem okresu ochrony z art.28, polisę odnowioną automatycznie z art. 28a oraz polisę po zbywcy z art. 31. Nie inaczej jest w Trasti. Są dwie możliwości złożenia wypowiedzenia:

  • wysłanie mejla z zeskanowanym własnoręcznie podpisanym dokumentem na adres kontakt@trasti.pl,
  • wysłanie oryginału dokumentu na adres towarzystwa Trasti, Skr. Envelo 206, 00-935 Warszawa

Często oferta Trasti jest konkurencyjna cenowo w porównaniu do innych ubezpieczycieli, warto więc sprawdzić ofertę. Atutem Trasti jest możliwość rozłożenia płatności na raty, nawet miesięczne i to 0% lub można skorzystać z abonamentu.

Przykład:

Pani Natalia kupiła swój pierwszy samochód Opla Astrę z 2010 roku. Opłata OC była za wysoka dla pani Natalii, dlatego chciała rozłożyć ubezpieczenie na raty. Szukała więc ofert z płatnością ratalną, niestety większość towarzystw stosuje za to duże zwyżki. Pani Natalia znalazła ofertę w Trasti za 911 zł. Nie dość, że składka była niska to skorzystała jeszcze z rat 0%.

Większość towarzystw szacuje szkodę całkowitą, gdy koszt naprawy przekracza 70% wartości pojazdu. W Trasti jest inaczej. Kierowca może naprawić swój samochód do 100% jego wartości – wyjaśnia ekspert ubezpieczeń.

W Trasti są trzy warianty ubezpieczenia AC:

  • Kosztorys – odszkodowanie będzie wypłacone na konto poszkodowanego po wycenie rzeczoznawcy.
  • Sieć Partnerska – samochód będzie naprawiony w warsztacie należącym do sieci partnerskiej. Plusem rozwiązania jest usługa „door to door”, czyli ubezpieczyciel zabierze samochód z miejsca zamieszkania oraz odprowadzi go po naprawie.
  • ASO – kierowca ma możliwość naprawy pojazdu w autoryzowanym serwisie. Ubezpieczyciel opłaci fakturę do wybranego serwisu.

W przypadku kradzieży w ramach AC przysługuje samochód zastępczy na 30 dni. Zakres terytorialny AC to Polska i Europa. Można także wybrać stałą sumę ubezpieczenia.

Plusem oferty Trasti jest brak udziałów własnych, zniesienie amortyzacji oraz nie trzeba doubezpieczać pojazdu w przypadku szkody w trakcie trwania polisy.

Zakres świadczeń jest szeroki. Pomoc otrzymasz m.in. w razie zatrzaśnięcia kluczyków, braku paliwa, wlaniu niewłaściwego paliwa czy rozładowanego akumulatora. Trasti przygotowało elastyczną ofertę dla klientów. Sami mogą wybrać limit holowania – od 200 do 1500 km oraz długość wynajmu samochodu zastępczego – od 3 do 21 dni.

Ubezpieczyciel wypłaci świadczenie za urazy wskutek wypadku na drodze, ale także podczas wsiadania i wysiadania z samochodu czy podczas naprawy pojazdu na drodze. Dużym plusem oferty Trasti są wysokie sumy NNW od 50 000 zł do 200 000 zł.

FAQ – najczęściej zadawanie pytania o OC w Trasti

  1. Gdzie można kupić polisę Trasti?

    Ofertę Trasti można sprawdzić w porównywarkach ubezpieczeń. Są to m.in.: rankomat.pl, mubi, CUK, porówneo.pl, punkta.pl. Polisy Trasti można także wykupić w renomowanych sieciach agencyjnych.
  2. Jak zgłosić sprzedaż samochodu w Trasti?

    Jeżeli sprzedałeś samochód, musisz poinformować o tym fakcie swojego ubezpieczyciela w ciągu 14 dni. W Trasti możesz zrobić to przez formularz dostępny na stronie internetowej. Wystarczy wpisać swoje dane oraz dane nowego właściciela, a także numer polisy i datę sprzedaży. Możesz także wysłać skan lub zdjęcie umowy na mejla kontakt@trasti.pl. Trasti umożliwia także zgłoszenie sprzedaży poprzez infolinię +48 22 250 93 73.
  3. Jak zamówić Zieloną Kartę w Trasti?

    Jeżeli masz OC w Trasti i potrzebujesz Zielonej Karty musisz na około 14 dni przed wyjazdem zgłosić się do ubezpieczyciela po dokument. Możesz to zrobić poprzez wysłanie mejla na kontakt@trasti.pl lub zadzwonić na infolinię +48 22 250 93 73. Ważne, aby zostawić kontakt do siebie i podać adres, na jaki ma zostać wysłana Zielona Karta. Dobrą informacją jest to, że Zielona Karta w Trasti jest bezpłatna.
  4. Jak zgłosić zmianę numeru rejestracyjnego w Trasti?

    W przypadku, gdy w czasie trwania polisy zmieni się numer rejestracyjny, musisz zgłosić to do ubezpieczyciela. W Trasti możesz zrobić to wysyłając prośbę mejlem na kontakt@trasti.pl lub dzwoniąc na infolinię +48 22 250 93 73. Specjalista Trasti wprowadzi zmiany na polisie i prześle aneks na twój adres.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
scrolldown
530 000

Kierowców kupiło tanie OC/AC w naszej porównywarce.

70%

Użytkowników porównywarki znajduje tańsze OC/AC dzięki porównaniu cen.

200

Agentów w razie pytań, czeka na Ciebie pod telefonem.